Caillou: Az elveszett epizód

Üdv, Oliver vagyok. Tudod, a négy éves unokatestvérem (akit Daniel-nek hívnak) NAGY rajongója a Caillou-nak. Mindig, amikor ez megy a szemei szinte rátapadnak a tévére. Amikor megtudtam, hogy karácsonykor találkozni fogunk, izgalomba jöttem. Gondoltam egy Caillou DVD tökéletes ajándék lenne.
Ezután már nem szerette annyira a Caillou-t. A Pokemon-t, a Shima Shima Tora no Shimajiro-t és a Dragon Ball Z-t kezdte el nézni.
Elérkezett a szenteste s Daniel már megkapta az ajándékait. Többnyire játékokat kapott.
Aznap este a szüleim elmentek a városba. Csak én és Daniel maradtunk otthon. Majdnem elfeledkeztem az ajándékáról, szóval megnéztem az eBay-en a Caillou DVD-ket.
A harmadik oldal legalján találtam egy DVD-t, aminek az volt a neve, hogy „caILLou: aZ elveSzeTT epIZóD”. Halványan írták rá egy golyóstollal, a DVD-nek nem volt borítója és olyan mintha megégették volna. A legjobb dolog az volt benne, hogy csak 40 centbe került! Túl szép ahhoz, hogy igaz legyen, szóval megvettem.
A DVD-t 45 perc alatt kiszállították. „Gyorsabban ideért, mint gondoltam!” Mondtam magamban.
Felmentem az emeletre Daniel-el és betettem a DVD-t a lejátszóba. Egy menü jelent meg és az „Epizód Kiválasztása”-ra mentem. Csak 5 epizód volt, szóval az elsőt indítottam el. Kimentem a szobából, nyugodtan nézheti a DVD-t, míg én megvacsorázok.
Amikor a nagy sajtos pizzát ettem, a fények pislákoltak majd elment az áram egy percre. „Ki volt ez?” Kérdeztem magamban. „Hát, múlt héten hóvihar volt.”
Amikor a sült krumplit ettem. Daniel berohant a konyhába s fal fehér volt az arca.
„Oliver!” Nyögte.
„Jól vagy?” Megkérdeztem aggódva. Megérintettem a homlokát és mintha lázas lenne.
„Miért ölte meg Caillou a szüleit?!?” Megállt bennem az ütőér, ahogy ezt kimondta.
„Biztos vagyok benne, hogy Caillou nem ölte meg a szüleit. Valószínűleg csak képzelted.” Próbáltam megnyugtatni.
„Pihenj le és adok gyógyszert!” Mondtam, mihelyt átmentünk a nappaliba.
Miután ágyba dugtam, TV-t néztem a szobámban. 25 perccel később kíváncsi lettem, hogy vajon mit látott. Szóval felmentem az emeletre, betettem a DVD-t és elindítottam.
Kiválasztottam az „Epizód Kiválasztása” opciót és megpróbáltam mindegyiket elindítani. De csak az 1. epizód indult el.
Bár vissza tudnék utazni a múltba és soha nem rendeltem volna meg ezt a DVD-t!
A főcím zene visszafelé játszódott és eltorzították. A kép kicsit homályos volt, de azért ki tudtam venni pár jelenetet.
Az epizódnak azt volt a címe, hogy „666. Epizód”. Caillou arckifejezése komor volt, és a rész úgy kezdődött, hogy Caillou szülei egy élelmiszerboltból jönnek ki.
„Hol van az a játék, amit akartam?” Kérdezte Calliou, mialatt a bevásárlótáskákat nézte.
„Sajnálom, Caillou!” Mondta az édesapja. „De nem árultak olyat.”
Ezután Caillou elkezdett sírni. De nem olyan volt a sírása, mint általában, hanem igazi emberi sírás hallatszódott, mintha a szinkronszínész igazából sírna.
„UTÁLLAK TITEKET TI ROHADÉKOK! REMÉLEM, PORRÁ LESZ A TESTETEK, AMIKOR MEGDÖGLÖTÖK ÉS AZTÁN MEGÖLÖK MINDEN *****, MINDEN ROHADT ISTENVERTE ZSIDÓT, MINDEN ARAB SZEMETET, MINDEN MUSZLIM MOCSKOT, MINDEN ROHADT HISPÁNIAI SZEMÉTLÁDÁT ÉS MINDEN ÁZSIAI BARMOT ÉS EZZEL KIELÉGÍTEM ADOLF HITLERT! ÉLJEN HITLER ÉS A FEHÉREK EREJE!!!” Kiáltotta Caillou. Nahát, soha sem hallottam még tőle ilyen durva szavakat. Kirázott tőle a hideg.
„CAILLOU! EZ RASSZIZMUS!!!” Kiáltotta az édesanyja. „ÉS NE KÁROMKODJ EBBEN A HÁZBAN FIATALÚR! KIHÍVOM A RENDŐRSÉGET, TE KIS RASSZISTA PATKÁNY!!! MEGÉRTETTED?!” Az ordibálás nagyon hangos volt, le kellett halkítanom a hangerőt. Legalább Daniel nem ébredt fel.
Innentől kezdtek a dolgok ijesztővé válni. Caillou lehunyta a szemét körülbelül 10 másodpercig, majd kinyitotta, véresek voltak a szemei, a háttérben a hírhedt DUN DUN DUN hang hallatszódott. Caillou megragadta az édesanyját a nyakánál és a falhoz vágta. Aztán elővett egy konyhakést s lassan az édesanyja felé közeledett. Megrémültem és gyorsan megnyomtam a kikapcsoló gombot.
Amikor megpróbáltam kikapcsolni a TV-t, Caillou egyenesen felém nézett és sátáni hangon ezt mondta:
„Segíteni fogsz nekem, ha tetszik, ha nem!”
Felnevettem. Azt hittem áttöri a negyedik falat.
„NE RÖHÖGJ!”
„Most már érted Oliver?”
Elállt a lélegzetem. „Honnan tudja a nevem?” Gondoltam.
„Mindjárt más.” Mondta Caillou.
Libabőrös lettem, izzadtam, zakatolt a szívem és remegtem. Néztem továbbra is.
Caillou beledöfte a kést az édesanyja hasába s igazi vér fröcskölt szét a képernyőn. Utána Caillou szétnyitotta a hasát és megette az ÖSSZES belső szervet, míg Caillou édesanyja sikított.
„TE VAGY A KÖVETKEZŐ, KÖCSÖG!!!!!” Caillou rámutatott az édesapjára.
Caillou beledöfte édesapja szemébe a kést, széthasította a nyakát, beleharapott s a vér elárasztotta az egész konyhát. A barátja Leo nagyon mérgesen nézett Caillou-ra, bejött s elmesélte Rosie-nak és Gilbert-nek, hogy Caillou egy szörnyeteg és kihívja a rendőrséget, hogy tartóztassák le. Kiáltotta, hogy „Rosie és Gilbert Caillou egy szörny! Hallotok engem?! Egy szörnyeteg! Utálom!! Kihívom a rendőrséget, hogy tartóztassák le azt a hátba döfős kis szörnyet!” Caillou megragadott egy pisztolyt és belelőtt Leo mellkasába, azonnal meghalt miután kihívta a rendőrséget. Caillou aztán lelőtte Rosie-t és Gilbert-et is.
Ezt követően Caillou mindent elpusztított a városban, embereket gyújtott fel, Grand Theft Auto stílusban. Majd egy szöveg jelent meg „6 órával később” mint a Spongyabob epizódokban, az volt benne a furcsa, hogy ugyanaz a francia narrátor mondta be, mint a Spongyabob részekben. Miután elpusztította a városát, több száz embert mészárolt le a nézőhöz fordult és így szólt:
„Pár másodperc múlva semmit sem fogsz látni, csak a sötétséget, az életed korom fekete lesz. Rohadt hülye voltál, hogy megnézted ezt az epizódot, te buzi köcsög! Éljen Hitler!” Aztán a fejéhez emelt egy pisztolyt és főbe lőtte magát. A holttestét mutatták és azt írták ki, hogy „Kárba veszett!”.
Ezután megjelent a stáblista, de úgy nézett ki, mintha egy óvodás írta volna. Mintha egy piros Crayola zsírkrétával írták volna meg.
Meghallottam Caillou hangját. „Kialudt a fény, zsidó!”
A TV lefagyott, a fények pislákoltak, körülbelül 2 percig nem volt áram.
Amikor elment az áram teljesen megrémültem. Libabőrös lettem, leizzadtam, remegtem és a fogaimat csattogtattam. Bekacsoltam a laptopomat és bejelentkeztem a Gmail fiókomba.
Írtam egy email-t Helene Desputeaux-nak, aki az eredeti Caillou könyveket írta Quebec-ben majd készítettek belőle egy rajzfilmsorozatot, ma már mind hallottunk erről a zavaró epizódról. Karácsony másnapján válaszolt a levelemre.
„Először is hogy a fenébe találtad meg? Soha soha soha soha soha nem akartam arra a régi szégyenre visszagondolni. Kérlek ne mondd el senkinek, ezt az epizódot egy neonáci gyilkos készítette, aki Edward Gonzalez-nek hívtak. Edward egy barátságos férfi volt, mindenki felé udvariasan viselkedett. 2001-ben munkát kapott a Teletoon Studios-nál, de 2004-ben kirúgták. Kedves volt, elégedett volt a munkahelyével.
De 2002-ben édesanyja és édesapja életét vesztette két ellenséges afro-amerikai csapat lövöldözése közben, a Blood és a Crip Kaliforniában vakációztak, amitől mély depresszióba süllyedt. Morbid ötletekkel állt elő, mint például ez az epizód és elkezdte olvasni a Mein Kampf-ot és antiszemita lett. Még a Caillou szinkronszínészét is rákényszerítette, hogy zokogjon. Szerencsére sose adták le ezt az epizódot, mert a Teletoon rájött, hogy milyen erőszakos jeleneteket rögzít. Kirúgták miután elkészítette ezt a részt, a videó kazettát meg elásták valahol Kanada egyik erdejében. De a kanadai kormány megsemmisítette.
Egy mexikói-skót sorozatgyilkos, terrorista, antiszemita, és neonáci volt, aki 185 embert ölt meg, 380 nőt és kislányt erőszakolt meg, 38 terrormerényletet vitt véghez bombákat, fegyvereket használt Dél-Koreában, Kínában és Japánban s közel 2800 ember vesztette életét és több ezren súlyosan megsérültek. Gyakran tett holttesteket a hűtőjébe. Összesen 385 afro-amerikai turistát és 700 zsidót mészárolt le az Egyesült Királyságban, Írországban, Franciaországban, Németországban, Spanyolországban, Oroszországban, Olaszországban, Svédországban, Dániában, Lengyelországban, Skóciában, Görögországban és Belgiumban.
Nem csak gyilkolt, hanem elrabolt embereket és betört mások otthonába is. Terrorcselekmények és drogkereskedelem Mexikóban és Dél-Amerikában, majd az FBI felvette a legkörözöttebb bűnözők listájára. Hátrahagyott egy öngyilkos üzenetet, amikor rájött, hogy a zsaruk és a katonaság a nyomában van. Bay Lake-nél Floridában látták utoljára élve, fegyvert vásárolt 2013 novemberében. Skóciába menekült és a rendőrség holtan találta a saját házában 2014 márciusában. Fejbe lőtte magát azzal a pisztollyal, amit Floridában vásárolt.
Gondolom kíváncsi vagy, hogy az epizód, hogy került rá erre a CD-re? NEM TUDOM, NEM TUDOM! A szívem mélyéről sajnálom, de nem tudom, hogyan kerülhetett rá a CD-re. Elküldöm a kistestvérednek Daniel-nek DVD-n az egész harmadik évadot. Minden jót! Helene Desputeaux”
A TV bekapcsolódott és Caillou azt mondta „ALLAHUAK BAR, a Föld megsemmisült! MI A FASZ?!”

12 megjegyzés:

  1. Az alapötlet sem túl erős, de abból még akár ki is sülhetne valami jó. A helyesírás, az írás módja és a fogalmazás azonban sajnos olyan hihetetlenül silány, hogy élvezhetetlenné teszi. 4/10

    VálaszTörlés
  2. kicsit emlékeztet a Max and Ruby 004-re.

    VálaszTörlés
  3. Kicsit vicces volt szerintem de jó és néhol nyomasztó is volt.
    9/10

    VálaszTörlés
  4. Ami engem illet, ez morbid. Tényleg morbid.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem ez elégg jó creepypasta!:DKb mér 156 olvassom el,legyen még ilyen:)!

    VálaszTörlés
  6. Érdekes volt (:( bár nem tudom hova tenni

    VálaszTörlés
  7. Nem lenne rossz csak van benne egy logikai baki. Caillou az elején még náci aki isteníti Hitlert, meg minden muszlimot a halálba kíván.. A végén pedig azt mondja "ALLAHUAKBAR! "??? Picit zavaros ez a rész :D....

    VálaszTörlés
  8. Úristen... Fix hogy én nem nézek több Caillou-t az unokahúgommal,ha létezik ez a rész,ha nem

    VálaszTörlés
  9. Hmmm, már több évvel ezelőtt volt, hogy ezt a creepypastát olvastam és most így visszanézve Jézusom, ilyen silány sztorival életemben nem volt dolgom XD A cselekmények teljesen logikátlanok és értelmetlenek, a történet egy kópiája a Max és Ruby 0004-nek (meg egy picit a Red Mistet is néhol), annyi volt a pozitívum, hogy iszonyat sokat röhögtem rajta. A sztoriban szereplő gyilkos egész egyszerűen nem emberi lény, mivel lehetetlen, hogy valaki egymagában lemészároljon több ezernyi férfit, nőt, közben elrabolgatja őket, betöröget lakásokba, drogokkal kereskedik meg fegyverekkel, mindemellett csinál egy mesterséges intelligenciával ellátott vírust, ami elveszett epizódnak van álcázva. Amit mondjuk nem értek az az, hogy miért papoltam ennyit erről a csodáról ahelyett, hogy valami értelmeset is csinálnék, szóval inkább itt befejezem. 1/10

    VálaszTörlés
  10. Váó ez aztán kemény volt még nem hallottam ilyen creepypasta ról

    VálaszTörlés
  11. Ennél elborultabb cp már Csak Clocky története lehet! Amúgy jó, hogy utálom a Caillout! 😁

    VálaszTörlés