MortalKombat.exe

Én mindig is nagy fanja voltam a Mortal Kombat játékoknak, pontosabban a Mortal Kombat Projekt játékoknak, mielőtt elkezdtem volna utálni őket. Valójában még hallani is utálok róla. Egy nap neten szörföltem néhány játékért és játékindító emulátorért, mikor észrevettem egy játékot: MortalKombat.exe, Nem adom ki a linket biztonsági okok miatt. Mikor ránéztem a követelményre, 2 giga ramot kért, tehát gondoltam valami nagyon érdekes játék lehet, ugyan is soha nem töltöttem Mortal Kombat Projekt játékot, ami ennyi ramot foglal.
Szóval, letöltésre kattintottam, érdekes, 4 órát töltött, aztán mire letöltődött, elkezdődtek a furcsa dolgok. Az indításra kattintottam, mikor a laptomom megőrült, és valami magas frekvenciájú hangot kezdett játszani, aztán fekete képernyőre váltott. Néhány próba után újra sikerült bekapcsolni a laptomomat, bizonyára a nehéz letöltéstől kapcsolt ki. Tehát kattintottam és végre elindult a játék. Nem volt zene, és a képernyő Goro-t mutatta, és itt volt az arkád, egymás ellen, gyakorlás, opciók és kilépés panell. Arkád mód-ra kattintottam, és mortal kombat 1 arkád zenéje kezdte erősen bömböltetni a fejhallgatóimat, nagyon erősen, szinte rezgett a ház, tehát lenémítottam a hangot a gépemen, és aztán ami várt nem hittem el... Totálisan 276 választható karakter volt... El voltam ájulva! Ez a legjobb Mortal Kombat játék! Gondoltam. Kiválasztottam az egyik kedvencemet, Kaméleont, 6 verziója volt, úgyhogy a trilológiai kaméleont választottam. Felugrott egy ablak, miszerint válasszak pályát, 500 pálya volt, ami még jobbá tette a játékot. A kedvencemet választottam, Mortal kombat 1 gödör pályáját. Aztán Shao Kahn megszólalt és mondta: Szép választás, Layne.
2 dolgon járt az eszem:
Honnan tudja Shao Kahn a nevemet, ez csak egy játék?
Hogyan megy a hang, ha le van némítva a lapotomom?
Aztán a betöltött képernyő után meg kellet küzdenem Hydro-val, egy Mortal Kombat Projekt karakterrel, megvertem és eljutottam ahhoz a ponthoz mikor Shao Kahn azt mondja hogy „Végezzem ki”. Felugrott egy ablak sok névvel, és különös úton a haverom Jordan neve is ott volt. Kiválasztottam a Jordan nevet csak úgy hülyülésből, és kijött még egy ablak, hogy válasszak végző csapást: ki jött 2 ilyen csapás:
csapás 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10, a másik pedig pálya végső csapás.
Pálya végső csapást választottam, és a karakterem kettévágta Hydro-t, és beesett az alattunk lévő gödörbe ahol tüskékre landolt amelyek testét átszúrták. Iszonyatosan realisztikus vér ömlött a hullából, mintha egy 2013-as játékot játszanál a legerősebb gépen, és Hydro olyan hangosan üvöltött, hogy majdnem széttörte a fejhallgatómat. Aztán jöttek a szavak:
Kaméleon nyert! Végső csapással!
De ez nem Shao Kahn hangja volt.
Aztán Shao Kahn hangján jött, hogy: Soha nem fogsz nyerni, Layne!
Sok ablak ugrott fel aztán, hogy a Mortal Kombat nem válaszol, és kikapcsolt a laptomom. Ki-be kapcsoltam, de semmi, gondoltam vírus. Félretettem mérgesen a laptomomat, hogy majd másnap megcsinálom, ugyan is értek a kompjúterekhez. Elmentem aludni, de még mindig azon gondolkodtam honnan tudja a nevemet.
Felkeltem egy csörgő hangra. Az Iphone 4-em volt. Az órára pillantottam, 2:30 volt. Válaszoltam, hogy ki az, és hallotam Jordan anyukáját sírni. Kérdeztem, hogy mi van, és sziréna hangot hallottam a háttérben, és azt mondta, hogy Jordan halott. Sok nagy lyuk volt a testében, pont, mint Hydro-nak mikor megöltem. Gyorsan szaladtam a laptomomhoz, és rögtön beindult viszont egy üzenet várt: Köszönöm, hogy játszottál, de mondtam, soha nem nyerhetsz Layne...
Sírtam és ordítottam félelmemben, mikor egy csomó kép ugrált fel halott emberek képeivel, amelyek mellet ki volt írva, hogy SOHA, és az hogy: Nézz rá! és egy fotó a halott barátomról, szemei kitépve, és belei feküdtek a padlón, sok nagy lyukkal felsőtestén. A képernyő feketévé vált és az jött fel hogy: Layne nyert! Végső csapással!
4 hónapja volt az incidens, és trauma ért, ahogy mindenki mást érhetett volna. A rendőrség megtalálta Jordan gyilkosát. Ő készítette a játékot, amit letöltöttem. TV-ben láttam, ahogy a bíróságon van. Muszáj volt megnéznem. A bíró kérdeze, hogy kíván-e valamit mondani, mielőtt halálra ítélik. A kamerába nézett és azt mondta:
Layne, soha nem fogsz nyerni! Durván nevetett, és elvitte az őrség.

7 megjegyzés: